دردشة ومنتديات روح القلب
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 مسلسل كفر المعيز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مانشستر

avatar

عدد الرسائل : 79
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: مسلسل كفر المعيز   الثلاثاء فبراير 12, 2008 1:30 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


القصه هتبتدى وكل عضو فينا هياخد دور فى المسلسل
انا هعاكس بنت العمده وهى ماشيه فى الطريق


انت يا جميل ياللى ماشى انت ماشى لوحدك ليه اجى اتمشى معاكى شويه
ده الجميل بيتقل علينا اوى طيب يا عثول انا وراك وراك والزمن طويل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عتره
.:: الــمــديــر الــعــام ::.
.:: الــمــديــر الــعــام ::.
avatar

عدد الرسائل : 470
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 27/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الثلاثاء فبراير 12, 2008 4:38 pm

السلام عليكم


وانا بقي هعمل دور بنت العمده / جاري ايه ياض ياشحت ياجربوع ما عاتش غير المعيز تقلس علي اسيدها وتاج راسهم والله لون قايله لبويه ويبعت الغفار يعبطوك انتا وابوك وتتربطوا في الشجره قدم البلد كلها يامعفن ياابو حمار بثلاث رجول ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه lol! lol!

_________________

مع تحيات المدير والمشرف العام/
محمد العتـــره

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مانشستر

avatar

عدد الرسائل : 79
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الأربعاء فبراير 13, 2008 4:31 am

اعملى اللى انتى عاوزه تعمليه هو انا بخاف (وشه جاب الوان الطيف)
انا بقى هقفلك فى الراحه والجايه اعاكسك وهشوف بقى هتعملى ايه ( يا رب ما تقول لبوها العمده)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mariam
.:: الــمــشــرفــة الــعــامــة ::.
.:: الــمــشــرفــة الــعــامــة ::.
avatar

عدد الرسائل : 301
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 27/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الأربعاء فبراير 13, 2008 5:11 am

انت يا ولد ...ابوها العمده شايط من الغيظ... انت بتعاكس بنتي ليه انا رفضت بشاوات تقوم تيجي انت و تعاكسها انا حولع فيك وحخليك معزه مشويه ...ابوها يقدر يعمل في المعزه ده العجب ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مانشستر

avatar

عدد الرسائل : 79
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الأربعاء فبراير 13, 2008 9:29 am

انا يا حضره العمده دا دا دا (بيتهته ومش عارف يقول ايه)
دا انا كنت نايم من امبارح ومقبلتهاش ولا شوفتها خالص (كداب طبعا)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى



عدد الرسائل : 54
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الأربعاء فبراير 13, 2008 2:16 pm

كداب فى اصل وشك

يا شيخ الغفر امسك الواد ابن الشيطين دا وكتفه فى الشجره


علشان يتربى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى



عدد الرسائل : 54
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الأربعاء فبراير 13, 2008 2:20 pm

نسيت اقول انا العمده هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mariam
.:: الــمــشــرفــة الــعــامــة ::.
.:: الــمــشــرفــة الــعــامــة ::.
avatar

عدد الرسائل : 301
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 27/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الخميس فبراير 14, 2008 9:12 am

خلاص يا امير انت العمده وانا مراتك ...مش حسمح لبنتي انها تتعاكس من واحد بيرعى المعزه انا اجوزها ابن اختي ..ده عسل و مهندس قد الدنيا و يعيشها احسن عيشه والا ايه رايك يا عمده ؟؟...مرات العمده بتحب اهلها وبس و بتقول عن اي حد تاني راعي معيز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى



عدد الرسائل : 54
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الجمعة فبراير 15, 2008 5:43 am

مبروك واهو المثل بيقول اخطب لبنتك ومتخطبش لابنك

الشبكه والدخله يوم الخميس الى جاى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عتره
.:: الــمــديــر الــعــام ::.
.:: الــمــديــر الــعــام ::.
avatar

عدد الرسائل : 470
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 27/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الجمعة فبراير 15, 2008 4:55 pm

لا يا اما انا مش عايزه ابن خالتي اي نعم مهندس بس مش عجيبني بلاش يااما والنبي انا عايزه اعيش في مصر يااما علشان مقبلش العبيط الا بيقلس عليا في الراحه والجايه هههههههههههههههههه lol!

_________________

مع تحيات المدير والمشرف العام/
محمد العتـــره

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مانشستر

avatar

عدد الرسائل : 79
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الثلاثاء فبراير 19, 2008 1:47 pm

طيب يا عمده اما كنت افرج عليك الكفر كلاته مبقاش انا ابن احسن واحد فى الكفر (ابن الحلاق Very Happy )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى



عدد الرسائل : 54
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الجمعة مارس 07, 2008 5:49 am

لا حول ولا قوه الا بالله

واد يابنى ابوك لا يمكن يرجع فى كلمته ابدا

مرات ابــوك بتجوا بتحب اهلها وبس و بـتـجـول كمان إن الواد الى بيبصبصلها}}}}}}راعي معيز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى



عدد الرسائل : 54
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مسلسل كفر المعيز   الجمعة مارس 07, 2008 5:53 am

لا حول ولا قوه الا بالله

واد يابنى ابوك لا يمكن يرجع فى كلمته ابدا

مرات ابــوك بتجول بتحب اهلها وبس و بـتـجـول كمان إن الواد الى بيبصبصلها}}}}}}راعي معيز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مسلسل كفر المعيز
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
=-- دردشة ومـنـتـدى روـح الـقـلـب --= :: .•:*¨`*:•. ][ منتديات مسابقات العاب - ترفيه روح القلب ][.•:*¨`*:•. :: ادما المسابقات والالعاب و العاب الفلاش-
انتقل الى: